BUJ
Te atradīsiet atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja neatrodat atbildi, sazinieties ar mums. Kontaktinformācija ir pieejama TE.
1. Kādas ir piegādes iespējas?
Piegāde tiek nodrošināta ar Venipak, DPD un Omniva starpniecību. Piegādes laiks ir 1–3 darba dienas. Piegāde tiek veikta visā Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Vairāk lasiet TE.
2. Kādas ir piegādes izmaksas?
Piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtītās preces, piegādes veida un galamērķa. Precīzu summu redzēsiet pasūtījuma noformēšanas brīdī.
3. Cik ilgā laikā varu saņemt preci?
Piegādes laiks ir atkarīgs no preces pieejamības.
- Ja prece ir noliktavā, tā tiek izsūtīta uzreiz, un piegāde aizņem 1–3 darba dienas.
- Ja prece nav noliktavā, tās piegāde var aizņemt ilgāku laiku.
Katrai precei ir norādīta pieejamība produkta lapā, piemēram, 3–4 dienas (darba dienas) – tas nozīmē, ka 3–4 darba dienu laikā prece būs mūsu noliktavā un tiks izsūtīta.
4. Kādi ir maksājumu veidi?
Pieņemam Mastercard, Visa un lielākās internetbankas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Ir pieejams arī līzings, vairāk par līzinga iespējām varat uzzināt TE.
5. Vai var maksāt uz vietas vai piegādes brīdī ar kurjeru?
Diemžēl šāda iespēja pašlaik nav pieejama. Maksājumi jāveic tiešsaistē pasūtījuma veikšanas brīdī.
6. Vai ir iespējams izņemt pasūtījumu uz vietas?
Jā, pasūtījumus var izņemt mūsu birojā Mūkusalas 72b, Rīga, LV-1004. Kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, mēs ar jums sazināsimies.
7. Kāda ir preču garantija?
Visām precēm ir vismaz 2 gadu garantija.
Daži ražotāji piedāvā pagarinātas garantijas, piemēram, Heinner, mazajai sadzīves tehnikai sniedz 3 gadu garantiju, bet lielajai tehnikai - 5 gadu garantiju. Vairāk par garantiju lasiet TE.
8. Vai preces ir jaunas?
Jā, visas preces ir jaunas un nāk no oficiāliem piegādātājiem.
9. Vai preces ir oriģinālas?
Jā, visas preces ir oriģinālas un nāk no uzticamiem piegādātājiem Eiropā.
10. Vai ir iespējams atgriezt preces?
Jā, preces var atgriezt 14 dienu laikā no piegādes brīža, ievērojot atgriešanas noteikumus. Par atgriešanu lasiet vairāk TE.
11. Kur var atrast produkta specifikācijas?
Mēs cenšamies nodrošināt detalizētu informāciju visiem produktiem. Tomēr, ja kādam produktam specifikācija nav pieejama, iesakām apskatīt ražotāja mājaslapu, kur atradīsiet visprecīzāko informāciju.
12. Kā var sazināties ar klientu apkalpošanas centru?
Mūsu klientu apkalpošanas centrs ir sasniedzams:
- Pa e-pastu vai tālruni – kontaktinformācija atrodama sadaļā Kontakti
- Čatā – pieejams darba dienās
Mēs cenšamies atbildēt pēc iespējas ātrāk
13. Kā var izsekot pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas un nosūtīšanas Jūs saņemsiet sūtījuma izsekošanas numuru, lai varētu sekot līdzi piegādes statusam.
14. Kad un kā saņemšu rēķinu par pirkumu?
Rēķins tiek nosūtīts uz jūsu e-pastu brīdī, kad prece tiek izsūtīta.
15. Ko darīt, ja saņemtā prece ir bojāta vai neatbilst pasūtītajai?
Ja saņemat bojātu vai nepareizu preci, nekavējoties sazinieties ar mums nosūtot e-pastu ar pasūtījuma numuru un fotoattēliem. Mēs palīdzēsim atrisināt situāciju pēc iespējas ātrāk.
16. Vai piedāvājat atlaides vai akcijas?
Regulāri piedāvājam akcijas un īpašas atlaides. Aktuālos piedāvājumus varat apskatīt mūsu mājaslapā vai sekot mums sociālajos tīklos.
17. Vai varu pasūtīt preci, kas šobrīd nav noliktavā?
Dažas preces var pasūtīt arī tad, ja tās šobrīd nav noliktavā. Lai iegūtu vairāk informācijas par konkrētu preci, sazinieties ar mums.
18. Kā var atcelt pasūtījumu?
Ja vēlaties atcelt pasūtījumu, nekavējoties sazinieties ar mums.
- Ja pasūtījums vēl nav izsūtīts, mēs to anulēsim un veiksim atmaksu.
- Ja pasūtījums jau ir izsūtīts, atcelšana nav iespējama, bet preci varēsiet atgriezt 14 dienu laikā.