Noteikumi
Šis līgums tiek slēgts starp SIA “CCLM”, reģistrācijas Nr. 44103146586, juridiskā adrese: Lielupes iela 4, Staļģene, Jaunsvirlaukas pag., Jelgavas nov., LV-3031 (turpmāk – Pārdevējs) un fizisku vai juridisku personu (turpmāk – Pircējs), kurš iegādājas preci (turpmāk – Prece) tīmekļa vietnē www.digimart.lv, turpmāk – Tīmekļa vietne. SIA “CCLM” nodrošina mājas lapā www.digimart.lv pieejamo saturu un pārdod preces saskaņā ar zemāk izklāstītajiem noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Ja Pircējs iegādājas preces, izmantojot Tīmekļa vietni, šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un uz to attiecas Latvijas Republikas tiesību akti, kas regulē distances līgumus, tostarp, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
1.2. Pārdevējs nodrošina Tīmekļa vietnē pieejamo informāciju par Precēm un pārdod Preci un nodrošina klietu servisu saskaņā ar zemāk izklāstītajiem noteikumiem.
1.3. Pircējs – rīcībspējīga persona, kas veic pasūtījumu un/vai ir reģistrējusies Tīmekļa vietnē. Nepilngadīgas fiziskās personas 17 gadiem (ieskaitot) Tīmekļa vietnē iegādājas preces vienīgi ar vecāka vai aizbildņa atļauju. Apstiprinot noteikumus pirkuma veikšanas brīdī, Pircējs apliecina, ka ir rīcībspējīgs un tiesīgs iepirkties Tīmekļa vietnē saskaņā ar šī Līguma noteikumiem.
1.4. Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji grozīt un papildināt Līguma noteikumus. Pircējam iepērkoties Tīmekļa vietnē, tiek piemēroti tādi Līguma noteikumi, kas ir spēkā tieši Preces pasūtīšanas brīdī.
1.5. Ja Pircējs mēģina jebkādā veidā kaitēt Tīmekļa vietnes darbībai, drošībai, stabilitātei vai citādi neievērot Līguma noteikumus, Pārdevējam ir tiesības atcelt Pircēja reģistrāciju un/vai izdarīto pirkumu vai citādi ierobežot piekļuvi Tīmekļa vietnei.
1.6. Līgums stājas spējā brīdī, kad Pircējs ir apstiprinājis pasūtījumu jeb Pircējs ir atlasījis iepirkumu grozu un noklikšķinājis uz “apmaksāt pirkumu”, kā arī ir atzīmējis, ka ir “iepazinies ar lietošanas noteikumiem un privātuma politiku”. Pircējam ir pienākums Līguma noteikumos paredzētajā kārtībā un termiņos samaksāt par precēm, citādi Pasūtījums tiks atcelts.
2. Preces pasūtīšana
2.1. Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt vai izsniegt struktūrvienībā (noliktavā) Tīmekļa vietnē pieejamās Preces, saskaņā ar Līguma noteikumiem.
2.2. Interneta veikalā piedāvāto preču cenas un specifikācijas ir norādītas Preces kartiņā.
2.3. Lai veiktu pasūtījumu, Pircējs pievieno izvēlēto Preci iepirkumu grozam, aizpilda visus nepieciešamos kontaktinformācijas laukus un izvēlas piegādes veidu. Pēc tam ekrānā tiek parādītas visas pasūtījuma izmaksas, ieskaitot piegādes izmaksas. Lai pabeigtu pasūtījumu, ir jāveic pirkuma apmaksa izvēloties vienu no piedāvātajiem apmaksas veidiem.
2.4. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās un apmaksātās preces uz Pircēja pasūtījumā norādīto adresi saskaņā ar Līguma noteikumiem, izmantojot loģistikas sadarbības partneru pakalpojumus.
2.5. Pārdevējam ir tiesības atteikties no Pasūtījuma izpildes, ja rodas šaubas par Pircēja iesniegto datu pareizību vai vispārpieņemtajiem principiem neatbilstošas rīcības gadījumā.
3. Apmaksas noteikumi
3.1. Tīmekļa vietnes maksājumu valūta ir EUR (eiro). Preču cenas Tīmekļā vietnē ir norādītas ar nodokļiem, tai skaitā pievienotās vērtības nodokli (PVN). Pircējs var apmaksāt savu pasūtījumu, izmantojot kādu no piedāvātajām maksājumu iespējām. Internetbanku maksājumi: Paysera, Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, un Revolut. Visa/Mastercard karšu maksājumi
3.2. Dati, ko pircējs izmanto, lai elektroniski pieteiktos maksājumu sistēmā, tiek glabāti tikai Pircēja izvēletajā maksājuma vietnē un netiek nodoti Pārdevējam.
3.3. Ja kāda iemesla dēļ Pasūtījumu nav iespējams izpildīt, Pircējs tiks informēts un maksājums tiks atmaksāts pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
3.4. Precēm tiek piemērota cena, kas ir norādīta Tīmekļa vietnē pasūtījuma apmaksas brīdī.
3.5. Apmaksa pie preces saņemšanas (ne skaidrā naudā, ne ar bankas karti) Pārdevēja noliktavā nav iespējama.
4. Reģistrācija
4.1. Tīmekļā vietne var iepirkties gan reģistrēti, gan nereģistrēti Pircēji.
4.2. Lai reģistrētos Pārdevēja Tīmekļa vietnē, Pircējam Tīmekļa vietnes sadaļā “Mans konts” ir jānorāda vārds, uzvārds, e-pasta adrese, telefona numurs, kā arī jāievada parole. Pēc izvēles var norādīt arī piegādes adresi. Lai atkārtoti ienāktu Pārdevēja Tīmekļa vietnē konkrētajā Pircēja profilā, Pircējam atbilstošos laukos jāievada Pircēja reģistrētais e-pasts un izveidotā parole.
4.3. Veicot pirkumu Tīmekļa vietnē, Pircējam ir obligāti jānorāda savs vārds, uzvārds, tālruņa numu, preces piegādes adrese, e-pasts.
4.4. Pircējs ir atbildīgs par jebkuru viņa veikto darbību Tīmekļa vietnē, pievienojoties ar savu paroli, kā arī ir atbildīgs par paroles nenodošanu trešajām personām. Gadījumā, ja parole ir nonākusi trešo personu rīcībā, Pircējam ir pienākums nekavējoties nomainīt paroli Tīmekļa vietnē. Ja Tīmekļa vietnē Preces iegādājas trešā persona, izmantojot Pircēja piekļuves datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Pircēju.
4.5. Pircējs dod tiesības Pārdevējam kā personas datu pārzinim, sniedzot informāciju par sevi, atlasīt, uzkrāt, sistematizēt un izmantot visus datus un informāciju, kurus Pircējs tieši vai netieši sniedzis, reģistrējoties un izmantojot Tīmekļa vietnes pakalpojumus.
4.6. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par reģistrācijas formā norādīto datu pareizību, kā arī par sniegto datu pareizību. Ja Pircējs reģistrācijas formā vai, veicot pirkumu, norādījis neprecīzus vai nepareizus datus, Pārdevējs nav atbildīgs par datu nepareizību un no tā izrietošajām sekām un ir tiesīgs pieprasīt no Pircēja tiešo zaudējumu kompensāciju.
4.7. Pircējam ir tiesības jebkurā brīdī savā Tīmekļa vietnes profilā labot, dzēst vai papildināt personas datus vai prasīt Pārdevējam personas datu labošanu, dzēšanu vai papildināšanu.
5. Piegādes noteikumi
5.1. Piegāde tiek veikta Latvijas teritorijā. Preču piegādes Pārdevējs realizē izmantojot partneru loģistikas pakalpojumus (Omniva, Ekspress Pasts, DPD, Venipak). Preču saņemšana birojā Liepājas ielā 3B, Rīgā, Latvijā ir bez maksas.
5.2. Pirms pasūtījuma apstiprināšanas tiek uzrādītas precīzas piegādes izmaksas.
5.3. Iegādātā Prece, ja tā atrodas Pārdevēja noliktavā, tiek piegādāta uz Pircēja norādīto adresi 1-3 darba dienu laikā, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.
5.4. Lietotājs, izvēloties piegādes veidu, apņemas norādīt precīzu piegādes adresi vai izvēlēto pakomāta staciju.
5.5. Pārdevējs darīs visu iespējamo, lai nodrošinātu to, ka Pircēja iegādātās Preces tiktu piegādātas pēc iespējas ātrāk. Gadījumā, ja piegādes laiks pagarinās, par kavējumu tiks ziņots.
5.6. Ja Pircējs norādītajā piegādes adresē nav sastopams, Pārdevējam vai tā pilnvarotajai personai ir tiesības preces nodot jebkurai citai norādītajā adresē piegādes brīdī sastopamajai pilngadīgajai personai, bet Pircējam nav tiesību izteikt Pārdevējam jebkādas pretenzijas par preču piegādi neatbilstošai personai.
5.7. Ja preču piegāde Pircējam nav iespējama Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, piemēram, Pircējs norādījis nepareizu adresi, norādītajai adresei nevar piekļūt u. c., preces netiek sūtītas atkārtoti un pasūtījums tiek atcelts. Šādā gadījumā Pārdevējs atmaksā Pircējam atpakaļ naudu tikai par preci, bet piegādes maksa netiek atmaksāta. Ja Pārdevējam neizdodas sazināties ar Pircēju 5 (piecu) darba dienu laikā kopš pasūtījuma noformēšanas, pasūtījums tiek atcelts un Pārdevējs atmaksā Pircējam atpakaļ naudu tikai par Preci, piegādes maksa netiek atmaksāta.
5.8. Pircējs apņemas pieņemt no kurjera savas Pasūtītās preces.
5.9. Situācijā, kad neparedzētu apstākļu dēļ Pārdevējs nevar nodrošināt Tīmekļa vietnē iegādātās Preces piegādi, Pārdevējs apņemas piedāvāt līdzīgu produktu. Ja Pircējs nepiekrīt, Pārdevējs atmaksā Pircēja samaksāto naudu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
6. Pircēja personas datu apstrāde
6.1. Tīmekļa vietne apstrādā tikai tos personas datus, ko Pircējs sniedz, pasūtot Preci, piemēram, vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi utt.
6.2. Pircēja sniegtie personas dati tiks apstrādāti, ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu 95/46/EK par personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un Latvijas Republikas normatīvos aktus, kas reglamentē fizisko personu datu apstrādi un aizsardzību un Pārdevēja Privātuma politiku.
6.3. Pārdevējs izmantos organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, lai apstrādātu un glabātu Pircēju personas datus, kas nodrošinās personas datu aizsardzību no nejaušas atklāšanas, maiņas vai citādas nelikumīgas datu apstrādes.
6.4. Pircēja sniegtie Personas dati tiks izmantoti, lai nodrošinātu Preču piegādi, sniedzot personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam(-iem), identificējot Pircēju, atmaksājot pārmaksātas summas, izrakstot grāmatvedības dokumentus, administrējot parādsaistības un veicot citas no Līguma izrietošās saistības.
6.5. Pircēja personas dati tiks glabāti ne ilgāk, kā to prasa noteiktie datu apstrādes nolūki.
6.6. Pircējs piekrīt, ka uz Pircēja norādīto e-pastu tiks nosūtīti paziņojumi, kas nepieciešami apmaksas, pasūtījuma un piegādes informācijas sniegšanai.
6.7. Pārdevējs var laiku pa laikam sazināties ar Pircēju, sniedzot informāciju par Pārdevēja pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem, ja Pircējs ir skaidri piekritis saņemt Pārdevēja mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus. Šim nolūkam Pārdevējs var izmantot e-pasta adresi, kuru Pircējs norādījis, kad pieteicās mārketinga sūtījumiem. Pircējs var atteikties no mārketinga saziņas, sazinoties ar Pārdevēju vai izmatojot e-pasta ziņas apakšējā daļā redzamo atrakstīšanās formu.
7. Atteikuma tiesības
7.1. Pircējam, kas ir fiziska persona, ir tiesības, nenorādot iemeslus, atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beidzas pēc 14 dienām, sākot no preces saņemšanas dienas.
7.2. Ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas Preces, kuras piegādā atsevišķi, termiņš atteikuma tiesību izmantošanai ir no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi pēdējo Preci. Ja tiek piegādāta Prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, termiņš atteikuma tiesību izmantošanai ir no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi Preces pēdējo partiju vai daļu. Ja termiņa beigas iekrīt valstī noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to).
7.3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par lēmumu atteikties no Līguma, nosūtot vai iesniedzot attiecīgu rakstveida paziņojumu brīvā formā (WORD formātā; PDF formātā), kurā būtu ietverts Pircēja paziņojums par atteikšanos no Līguma, vai aizpildot atteikuma veidlapu.
Atteikuma veidlapa (spied šeit, lai ielādētu)
7.4. Paziņojums par atteikšanos no Līguma vai atteikuma veidlapa iesniedzama nosūtot to elektroniski uz e-pastu: info@digimart.lv. Saņemot Pircēja paziņojumu elektroniski, Pārdevējs 2 darba dienu laikā nosūta Pircējam apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu uz Pircēja e-pastu un informāciju par to, kas tālāk darāms.
7.5. Ja Pircējs atteiksies no Līguma, Pārdevējs atmaksās visu par Preci samaksāto naudu (izņemot piegādes izdevumus), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis atgriezto preci.
7.6. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā gadījumā, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu piemērots zemāks tarifs, nekā tarifs, kas piemērots pērkot Preces kopā ar Precēm, kas tiek atgrieztas, un tikai tādā apmērā, kas ir vienāds ar norādīto tarifu starpību.
7.7. Pārdevējs pārskaita atmaksājamās summas uz Pircēja paziņojumā par atteikšanos no Līguma vai atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu.
7.8. Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad iesniedzis vai nosūtījis Pārdevējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu, atgriež vai nodod Preces Pārdevējam biroja adresē Liepājas ielā 3B, Rīgā, darba dienās 9:00-18:00 (iepriekš sazvanoties) vai personai, kuru Pārdevējs ir pilnvarojis pieņemt Preces. Termiņš tiks uzskatīts par ievērotu, ja Pircējs Preces nodod vai nosūta Pārdevējam pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām. Pircējs sedz Preces atpakaļ atdošanas izmaksas.
7.9. Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt naudas summas atmaksu Pircējam līdz brīdim, kad Pārdevējs ir saņēmis Preci.
7.10. Pircējs ir atbildīgs par Preces vērtības samazināšanos, ja Prece atteikuma tiesību izmantošanas laikā lietota citā nolūkā, nevis Preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai. Prece pārbaudes nolūkos lietojama tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt veikalā.
8. Garantija
8.1. Ja iegādātā Prece izrādās bojāta - tā nedarbojas, kā norādīts ražotāja garantijā, - Pircējam ir tiesības pieprasīt garantijas pakalpojuma saņemšanu
8.2. Garantija ir spēkā 24 mēnešus no produkta piegādes dienas privātpersonām un 12 mēnešus juridiskām personām. Šis noteikums nesamazina Ražotāja noteikto garantijas termiņu Juridiskām personām, kuru pēc 12 mēnešiem nodrošina Ražotāja vai izplatītāja autorizētais servisa centrs (turpmāk- Serviss). Precei var būt spēkā ražotāja garantija, kas var būt garāka nekā norādīts šajos noteikumos.
8.3. Pircēja subjektīvo vērtējumu par Preci, tā īpašībām vai darbību (patīk, nepatīk) nevar izmantot, lai secinātu, ka Prece neatbilst līguma prasībām un ir iestājies Garantijas gadījums. Piemēram, datora ekrānā prece izskatījās citādākas krāsas, nepatīk preces faktiskais izmērs utt.
8.4. Garantija ir spēkā tikai tad, ja pircējs var uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu (pirkuma apliecinājums/ pirkuma pavadzīme) un ir izmantojis produktu saskaņā ar ražotāja norādījumiem un garantijas noteikumiem.
8.5. Klienta vārds, uzvārds un cita kontaktinformācija var tikt nodota garantijas apkalpošanas centram lūgumu skatīšanas un atbildes uz tiem sniegšanas nolūk
8.6. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā:
8.6.1. Ja mēģināt patstāvīgi labot produktu vai veikt nesankcionētus remontus, tai skaitā manipulējot ar ražotāja garantijas plombu vai sērijas numuru.
8.6.2. Ja izstrādājums tiek izmantots rūpnieciskiem vai profesionāliem mērķiem, ja vien tas nav īpaši atļauts pēc ražotāja norādījumiem.
8.6.3. Ja izstrādājums ir bojāts nepareizas lietošanas dēļ, piemēram, neievērojot ražotāja norādījumus, nepareizi montējot vai uzstādot, vai lietojot to apstākļos, kas nav norādīti lietošanas instrukcijā (piemēram, nepiemērotā temperatūrā vai mitruma līmenī).
8.6.4. Bojājumi, ko izraisījušas dabas katastrofas (piemēram, plūdi, ugunsgrēki, vētras) vai vides faktori (piemēram, sodrēji, dūmi).
8.6.5. Bojājumi, ko radījuši svešķermeņi, piemēram, šķidrumi vai kukaiņi, kas iekļuvuši izstrādājumā.
8.6.6. Nesertificētu barošanas avotu, piederumu, rezerves daļu vai materiālu izmantošana.
8.6.7. Bojājumi, kas radušies sakarā ar nepiemērotām telekomunikācijām vai kabeļiem, nestandarta sprieguma padevi vai straujām temperatūras izmaiņām.
8.6.8. Regulāras tehniskās apkopes neveikšana vai problēmu, piemēram, kaļķakmens nogulšņu nenovēršana.
8.6.9. Nolietoto daļu savlaicīgas nenomainīšanas izraisīti turpmāki bojājumi.
8.6.10. Garantija neattiecas uz dabisko nolietojumu, tostarp bateriju un citu patērējamo komponentu kalpošanas laika beigām.
8.7. Ja garantija nav spēkā un klients atsakās no maksas remonta, viņam jāsedz diagnostikas izmaksas. Servisa centrs izsniedz bojājumu pārskatu. Ja klients piekrīt maksas remontam, diagnostikas izmaksas tiek atceltas. Pirms remonta darbu uzsākšanas ir jāveic pilnīga samaksa par remontdarbiem.
8.9. Pirms Garantijas gadījuma iestāšanās, tiek veikta preces diagnostika,lai izslēgtu gadījumus, kad bojājums neatbilst garantijas prasībai, kā arī, lai noskaidrotu vajadzīgā remonta veidu, izmaksas un provizorisko ilgumu.
8.10. Ja diagnostikas veikšanas rezultātā tiek konstatēts, ka uz norādītajiem Preces defektiem nav attiecināma Garantija, Pārdevējs var pieprasīt Pircējam segt diagnostikas izdevumus saskaņā ar Autorizētā Servisa cenu lapu, kura pakalpojumus Pārdevējs izmanto.
8.11. Ja Pircējs vēlās izmantot garantijas servisa pakalpojumus, tam ir jāsazinās ar Pārdevēju vai jāsazinās pa tiešo ar Preces ražotāja oficiālo Autorizēto garantijas servisu paša spēkiem. Pārdevējs servisa remonta pakalpojumi realizēšanai izmanto tikai ražotāju Autorizētos servisa centurs, tāpēc, lai Pircējs ietaupītu savu laiku un paātrinātu darbu procesu, daudz izdevīgāk, ātrāk un ērtāk ir preci ar vest uzreiz uz ražotāja noteiktajiem Autorizētajiem servisa centriem.
8.12. Visa garantijas remontam pieņemamajā ierīcē esošā informācija (tostarp SIM karte un tajā esošie kontakti, atmiņas karte un tajā esošās fotogrāfijas, galerija, kalendāra ieraksti) diagnostikas laikā var tikt dzēsta un neatgriezeniski iznīcināta.
8.13. Par rezerves datu kopijas izgatavošanu, SIM un atmiņas kartes izņemšanu un uzglabāšanu atbild klients, izdevumi par datu zaudēšanu vai atjaunošanu netiek segti.
8.14. Nepaņemot preces 3 (trīs) mēnešu laikā no informēšanas par apskates-remonta beigām, prece var tikt utilizēta.
8.15. Lai SIA “CCLM” izskatītu garantijas pieteikumu, ir nepieciešams veikt šādas darbības:
8.15.1. Aizpildīt garantijas pieteikuma veidlapu. Veidlapas paraugu iespējams lejupielādēt šeit, aizpildīt ar roku vai arī aizpildīt elektroniski un izdrukāt.
8.15.2. Klientam jānogādā aizpildīts pieteikums kopā ar preci uz SIA “CCLM” biroju Rīgā, Liepājas ielā 3b.
8.16. Garantijas izskatīšanas ilgums ir līdz 30 kalendārajām dienām.
8.17. Izņēmuma gadījumos, ja Prece tiek sūtīta uz ražotāju garantijas apkalpošanas centriem citā valstī, preces garantijas apkalpošanas process var būt ilgāks.
8.18. Preces Garantijas pieteikuma izskatīšanai ir nepieciešams nogādāt Preci diagnostikai uz SIA “CCLM" biroju Rīgā Liepājas ielā 3b.
8.19. Ja Preci objektīvu iemeslu dēļ nav iespējams nogādāt SIA “CCLM” birojā, Puses vienojas par Garantijas izskatīšanas kārtību.
9. Strīdu izšķiršana
9.1. Visās situācijās, kas nav ietvertas šajos Noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs vienojas ievērot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
9.2. Jebkuras domstarpības, kas rodas starp Pārdevēju un Pircēju, ir jārisina savstarpējo sarunu vai sarakstes ceļā.
9.3. Ja domstarpības nav iespējams atrisināt sarunu vai saziņas ceļā, Puses vienojas tās risināt Latvijas Republikas tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
9.4. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var ierosināt Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā. Pircējs var vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.
Spēkā no 10.05.2024.